01 februari 2010

Lycka på skidor!

Nu har jag varigt sjuk alldeles för mycket, så nu blir det inget mer!
Idag började klättringen till bättre kondition och Stockholm Marathon. Snacka om uppförsbacke!

Började med längdskidor, lite lagom sådär eftersom jag inte tränat på ett tag. Nej!! Inte lagom. Jag tokkörde och var bara lycklig. Tekniken satt där den skulle och kompenserade för den dåliga kondition jag har. Vet inte hur långt jag åkte eftersom batteriet i klockan var slut, det stör mig.
Det vart i alla fall en runda på 50 min!
Nu ska jag köra varje kväll innan jag åker till Sälen på Fredag. Både brädan och längdskidorna får följa med  för nu är det fokus som gäller!

Att åka längdskidor just nu är som balsam för själen. Att bara höra det fantstiska ljud som skidorna ger och bara lyset från pannlampan.........mmmmmm!
Jag längtar redan efter i morgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar