02 april 2012

Tid tid tid

Det finns för lite tid på dynet just nu för att hinna med allt känner jag.
Jag är i fullgång med träningen, äntligen har hostan försvunnit och jag kan köra på 100% igen.
Nu cyklar jag 20k varje dag och det är fantastiskt skönt. Fokus kommer ligga på löpning och styrka.

Idag var tanken att köra intervaller. Hann inte så många som jag tänkt innan passet men jag tror det blev 8x1 min i alla fall. Kändes bra i benen och energin fanns. Pulsen kom upp ordentligt på dom sista men droppade väldigt snabbt, gott!

Efter det var det 75 min box, mitt absolut bästaste roligaste pass just nu. Det är vad jag kallar grispass, både när det gäller kondition och styrka. Många roliga serier idag, bland annat pushkick i ansiktshöjd :-), asså jag är inte sååå smidig så ansikshöjd blev för mig midjehöjd, kommer garanterat att kännas i morgon!

Så här sitter man full med endorfiner och energi och klockan närmar sig 22.30...hur ska jag kunna sova i natt då??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar