27 mars 2010

Löpning & Core

Vaknade i morse 07.00 vilket är helt onödigt eftersom det är Lördag. Lite småbakis oxå men inte så farligt.
Hade som plan att köra spinning idag med efterföljande corepass. Det jag inte tänkte på var att boka.
Det var tvärfullt på spinningen men det fanns platser till corepasset.
Jag åkte ner och ställde mig på bandet iatället. Började lite lugnt för att sedan öka lite. Planen var som tidigare att köra 30 min och försöka att inte peaka pulsen.
Ganska svårt eftersom jag gärna vill tokspringa och göra det snabbt. Men det är bäst att börja lugnt!

Efter löpningen var det corepass 30 min. Så skönt att verkligen få jobba med mage och rygg. Bra och nya övningar hade smygit sig in på passet sedan sist. Hur kul som helst.
Avslutade min träning med att köra armar och axlar hemma, najs!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar