21 februari 2012

Jag har sorg!!

Idag är en svart dag i mitt liv!
Jag kom till jobbet alldeles lycklig. Ni vet så där lycklig så man inte tror det är sant. Kände att det var något knas när jag gick in i trappen......måste andas nu.......min cykel var borta!! DEN ÄR STULEN!!

För att komma in i trappen krävs kod och cyklen var låst! Vi hittade låset på baksidan....bultsax....måste andas igen....
Jag cyklade till jobbet men åkte kommunalt eftersom jag skulle in till stan efter jobbet. FAN! Inte bara min cykel som blev stulen utan en annan MTB oxå. IDIOTER!

Här är min pärla som gjort en bra jobb under åren i min familj:

1 kommentar:

  1. Trist trist!! Alltid irriterande att folk inte kan respektera andras ägodelar.
    Hoppas att det löser sig med försäkringsbolaget.

    Hälsningar,
    Fritz

    SvaraRadera