24 september 2009

Tävling - Lidingöloppet

Tjohotjohej i kaoset.
Laddar nu...eller nä, jag gör inte det.

På Lördag är det i alla fall dax, vare sig jag vill eller inte. Det ska springas och det ska springas 30 km. Avlutande grenen i En svensk klassiker.
Det är nog första gången som jag ska tävla och inte är laddad och i bra form. Men det skiter jag i. Jag ska genomföra loppet och sen vila min trasiga kropp och själ...ehh fjant!

Jag kommer i alla fall starta i grupp 9 tror jag, klockan 13:50
Startnummer 92043 om man mot förmodan skulle vilja följa loppet!

Sitter och sneglar lite på Vitargon som ligger på skrivbordet, kanske ska jag dricka den i alla fall!

Må bästa man vinna :-)!!!

//M

1 kommentar:

  1. Lycka till!! You can do it! Själv springer jag 15km imorgon och startar kl 10.30. Gäsp.

    SvaraRadera