07 december 2009

7 Dec - NMT

Jorå jag tränar.....lite i alla fall.
Var sjuk förra veckan och låg hemma med feber och galet ont i kroppen. Energin var hellt borta så det kändes som ett träningspass bara att gå till affären.

Längtade faktiskt till dagens morgon träning med NMT. Det är lite så där skräckblandad förtjusning. Ibland är det så jobbigt att man allvarlig funderar på vad det är man håller på med men mestadels bara såååå kul.

Idag var det "styrke" pass, jorå sörrösatt.....lite styrka var det i alla fall, annars sprang vi......och sprang.....sen lite till....
Idioten i 10 minuter är inte vad jag kallar styrka men det har ju sin funktion (kräk)

Jag är i alla fall nöjd över dagens prestationer, jag tog mig igenom det och tyckte det var kul.....för det mesta :-). Nästa pass blir på Onsdag....ser framemot det....lite.

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar