22 mars 2011

Intervaller

Usch, i går var jag arg. Så där jätte arg!
Kom hem och var trött, kände inte alls för att träna, ville inte göra något.
Fick ett samtal och blev ännu mer arg....eller upprörd! Det var bara att dra till gymet.

Eftersom jag har fantastiskt svårt att bara jogga på bandet så hade jag bestämt att jag skulle köra intervaller. Började med 1 k i lugnt tempo, sen körde jag 200-ingar med tempoökningar! Varje gång jag blev trött så tänkte jag mina arga tankar, då gick det bättre!
Körde intervaller ca 3 k (råkade nollställa mitt i passet) och joggade ner 1 k.....gillart!

Efter det rodd igen, tog i som bara den och lyckades förbättra tiden på 1 k med 10 s!!!! Nu händer det grejjer!
Kom hem med ett leende och fick bara positiva nyheter på kvällen!

Det kommer att bli en fantastisk vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar