16 mars 2011

Jag är, jag vill och jag kan!

Vårvind...förädring!
Mycket sånt nu, kanske är det solen som inspirerar till ett bättre välbefinnande?!

Vila idag....naa får se. Kroppen känns ganska bra idag och planerna för kvällen verkar omkullkastade. Kan hända att gymet får bli min räddning...igen!
Har oro i kroppen, saker jag inte förstår, måste tömma huvet! Skulle helst av allt vilja.....suck....åhhh...äh skit i det! Cykla kanske??
Nej, funderar faktiskt! Styrka, det låter bra, ut med aggressioner och annat tjafs! Händer det inget roligare så får det bli så. Punkt.

Tänkte hoppa på 8 veckors programmet igen för löpningen. Dock kommer jag inte lägga mig på så låg nivå som jag gjorde sist, modifierar det efter min egen förmåga, så det så!
Vet inte om skogen är redo för mig men jag är definitvt redo för den! Time to become a new me!

//Måste även berätta att i går när jag skulle somna så flög mina ben upp i luften (säkert en halvmeter). Gissa om man blir chockad av det. Jag satt rakt upp i 5 min och undrade vem som försökt sno mina ben!  Sen skrattade jag så jag tjöt! Det var nog det värsta "insomningsrycket" genom tiderna. Jätte svårt att somna efter det!//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar