15 mars 2011

Välkommen till verkligheten!!

Vet inte om jag vågar skriva det.....men jag är tillbaka!
Träningsuppehåll och blogguppehåll, kan aldrig vara bra!

Så vi glömmer det som varit och siktar framåt....på vad vet jag inte just nu! Håller på med mina mål för fullt nu!
I går mjukstartade jag lite...hehe....eller nja, jag tokkörde!
Tanken var från början att köra på bandet, lite jogg och sen avsluta med lite rodd. Jag har inte tränat på en månad nu så man är ju inte på topp direkt!
Ställde mig på bandet, på med bra musik och lugnt tempo. Efter 2 k hade jag tröttnat. Tänkte att intervaller kanske kan göra det roligare!? Japp 400-ingar...lite vila emellanåt, körde så 4 k sen höll jag på att ramla av....avslutade med 2 k i lugn takt. Inga konstigheter!

Är fortfarande övertygad om att det är extra bra med rodd! Så ett mål på 5 k i veckan är väl inga prob?
Körde 2 k i går, helt overkligt...darrade som ett asplöv när jag gick där ifrån MEN jag var hysteriskt nöjd :-)

Idag är det som det är, har ont precis överallt! Det är bra! Gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar