21 mars 2011

Trötthet...och lite löp

Tänk om man någon gång skulle ta och lära sig något!?
Det här med att inte sova....det är inte så smart! Detsamma gäller att vända på dygnet....det är inte heller så smart! Det blir så lite träna då....

Körde lite löpträning i Lördags i alla fall...och rodd....och mage! Kändes bra! Hade fantastisk energi i ca 27 min och kroppen kändes pigg. Sen gick det utför. Orkade inte mer, ville bara sova! Det gjorde jag inte utan härjade på till 05 på morgonen.

Söndagen hade jag en fin tanke! En lång rask promenad! Gick i väg och kände värmen av solen. Det resulterade i att jag la mig i gräset bakom en sten och stirrade ut över havet! Fantastiskt! Jag blev kvar där!

Men nu ny vecka och nya tag! Har planerat löpträning idag, förhoppningsvis ute!

Skam den som ger sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar