05 april 2011

Competition is everyting!

Ja men släpp in två tävlingsmänniskor på ett gym...det blir jävla bra!

Vi hade egentligen inte nån plan, kanske cykla lite!? Det började vi med! 30 min och till en början lugnt....inte så länge till dock...vi satt och sneglade lite på varann och ökade tempot hela tiden...shit, asjobbigt!
Karin - Malin 1-0

Vi fortsatte på temat och gick över till armcykeln. Lite svårt att veta nivån här, fick testa oss fram. God damm, hur jobbigt kan det va? Kanske inte var dag man gör dom rörelserna. 10 min och döda armar.
Karin - Malin 1-1

Nästa utmaning....trappmaskinen 20 min! Här var det jämt och tävlingsfreaken kom fram. Vi båda höjde i smyg i bland för att komma före den andra...hehe....resultatet = lika.
Karin - Malin 2-2

Nu var vi ganska spaka och för en sekund var jag beredd att kasta mig i bastun. Men skam den som ger sig! Avslutningsvis körde vi 500m rodd. Helt galet vilken tempo vi gick ut i, det höll i ca 200m....haha. Med mjölksyra i hela kroppen glider jag ändå in i mål.....wiiiiiiii!!
Karin - Malin 2-3
Avlsutar med lite skumma övningar, stretch och en lång bastu! Ibland är livet toppen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar