19 april 2011

Otippat??

Det är så det ser ut nu förtiden, det mesta är otippat! Dvs inget man med sin vildaste fantasti kan förutspå!
Att jag förra Onsdagen var med ett div.3 lag och spelade fotboll till expempel!!

Egentligen var det bara en utmaning, älskar utmaningar! Den här blev verklighet!
Jag har inte spelat fotboll på ca 5 år och var hyffsat orolig över både kondition och bollkänsla! Why worry?
Såååå galet roligt, bra människor, bra tempo och framför allt....det funkade för mig!!!

Vi körde 2 mål i 90 min och jag körde för det mesta som vänster breddare, god damm, länge sen jag sprang så mkt! Tror utan att överdriva att jag hade en medelpuls på 99%!! Men jag var lycklig och salig. Wow vilken må bra känsla!
Den höll i sig ända tills vi kom fram till bilen och insåg att det varit inbrott! Dom snodde i stort sätt allt som var viktigt för mig...dator, kort, nyklar, jacka mm. mm! Länge sen jag sa så många fula ord på en gång!

Resten av veckan gick inte i träningens linje. Mer champagnens, träningsvärken och insiktens linje! Det är gott att leva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar