12 april 2011

Paddling, bastu och bad.....say no more!

Skam den som ger sig! Blev en ganska sen kväll i går och en galet trött kropp rasslar upp 04:45 (ännu mer galet)! Förstår nog inte riktigt vad jag håller på med när väskorna packas och jag drar i väg.

06:15 är jag på plats....bland massor av kajaker!!
Får en genomgång (inte omgång), får på mig flyta och annat och sitter helt plötsligt i en....kajak!

Så fantastiskt att se staden vakna till liv från vattnet. Kämpade gärnet med tekniken men kunde ändå uppskatta turen runt Långholmen. Krajjade några isflak och höll på att krocka med en and......fick skinnet avskaft på tummarna och sög in allt Karin sa. Well done!

Efter det var det bastu....OCH bad. Japp! Två tävlingsmänniskor, en tanke på bad och det var givet! 3 grader i vattnet och bomen två gånger! Hahaha.....hur tänker man när man säger "Fantastiskt"!!?

Har svårt att tänka mig ett bättre sätt att starta en dag i Stockholm!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar