06 januari 2012

Cykel, cykel och intervaller = LYCKA

Igår kom första snön, inte mycket men tillräckligt för att det skulle vara vitt på backen.
Tog en runda med cykeln mest bara för att få vara ute i snön och testa dubbdäcken på is....lovely!
Vart en kortare runda på 12 km men känner suget efter en lite längre tuffare runda i skogen.

Idag sken solen och -3 grader. Perfekt väder för utomhusträning. Cyklade ner till Vallen och körde 6x400 m.
Helt galet jobbigt och jag hade maxpuls efter varje intervall. Det blåste ganska mycket så det sög ordentligt. Var i alla fall nöjd och åkte hem och slängde mig i badet.

Mer nöjd blev jag hemma! Kollade igenom mina intervalltider från 2009 (då jag var som mest vältränad) och till min förvåning så ligger jag nu på samma tider :-)
Vilken lycka att veta att det hårda slitet gett resultat!!
Firar det med att ge mig själv en stjärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar