23 juni 2009

22 Juni - Cykling

Endorfinkicken som jag fick av morgonens träning höll i sig tills efter lunch. Sen krashade jag. Jag var toktrött och ville bara sova.
Det gjorde jag, hem och sov 1 timme efter jobbet sen var man på g igen.

Nu var det dax för lite fincykling! Jag förbannar mig själv att jag inte hade kameran med mig för det var nästan överjävligt vackert ute! Solen stog lågt och det var vindstilla, tomt på vägarna och det var bara jag och djuren!

Hästar, kossor, gätter, får, pippisar och en miljon mördarsniglar!! Asså dom var överallt och jag gupplade över alla jag såg :-)

Sen får man ju inte glömma alla flugor och skit som med all kraft letade sig ner i min magsäck...usch!

Men jag kände mig stark och körde ett kortare pass men med mer tempo. Vilade lite när jag kände att pulsen var hög, sen stack jag i väg igen!
Fick i hop 3 mil på 75 min!
Mmmmmmmmm

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar