16 september 2010

12-16 Sept

Ibland hinner man faktiskt inte med att blogga, speciellt inte när man är ledig. Men tränat det har jag.
Rääser: 23k
Löpning: 6k
MTB: 13k (mkt trött och sliten)
1 Shape pass
Löpning: 6k

Det får duga!

Idag när jag var ute i skogen och sprang intervaller så vimlade det av små folk! Dom gjorde tydligen orientering för första gången. Grejjen med dom är att dom inte hajjar hur jobbigt det är att faktiskt motionera. Jag vart omsprungen i en jätte backe av en liten grabb på 1 meter. Han pratade så glatt när han kom upp medans jag hyperventlierade. Orättvist! Men bästa samtalet idag var mellan två små flickor som tävlade till en kontroll:
Ettan: "Jag vann, jag kom först"
Tvåan: "Nä jag vann oxå"
Ettan: "Määääh då kom jag sist..."
Tvåan: "Åhh jag vill oxå komma sist"
Ehh...jag vill oxå vara liten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar