09 september 2010

8 Sept - Shape / Löpning

Nu ska flickan bli stark och få fin kropp. Joråsörrösatt, första styerkepasset...SHAPE på SATS.
Det var ganska länge sen och jag hade faktiskt som plan att ta det lugnt, men hur man än gör så går inte det. Full rulle i 55 min, härligt pass med styrka för dom flesta muskelgrupperna.
Det i sig resulterade i att det börjar bli lite svårt att röra sig idag.....blir garanterat värre i morgon.

Tid: 55 min
MaxP: 181
MedelP: 142
Kalorier: 618

Efter passet tog jag mig till Stockby för lågintensiva intervaller. Egentligen skulle jag köra 2x2 k, men jag valde att köra 3x1,5k i stället.
Gick sådär. Benen var som stockar och hade inte mycket energi. Men jag tog mig igenom dom och det kändes bra efteråt!

Tid: 43 mi
Km: 5
MaxP: 181
MedelP: 155
Kalorier: 584

1 kommentar: