06 september 2010

6 Sept - Löpning

Jag har med skräckblandad förtjusning sett framemot första löppasset. Förväntade mig tungtsatan. Idag skulle jag testa och se om foten höll. 5 km i LUGNT tempo!
Mmm sen var det det här med planering, gissa hur mörkt det blir i skogen på kvällen? Asmörkt!

Det gick bra till en början, nästan äckligt lätta steg som pinnade på i Stockby spåret. Jag gick i den stooora backen för jag vill inte börja med mjölsyra. Första 2 km såg man faktiskt vart man sprang, sedan vart det värre. Helt plötsligt kom jag på gårdagens session med ormen och såg plötsligt ormar överallt......inte så kul tycker jag.

MEN det gick bra och jag tog mig runt. Glömde faktiskt bort att tänka på foten, så den fick godkänt!

Tid: 41 min
Km: ca 6
MaxP: 177
MedelP: 160
Kalorier: 574
Känsla: Över förväntan, pigga ben!

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar