17 november 2010

Löpning, rodd och spinning

Vila är för fegisar! Fan va jag är på nu. Och  kom nu inte å gnäll över att vila är bra och bla bla.....jag vet!

Måndag
Intervaller på band kan det bli värre? Vet inte hur jag tänkte men 400:ingar på löpband är ingen god ide. Började lite så där kaxigt med att värma upp nån kilometer, sen ökade jag. För det första, när man trycker på pulskockan för nytt varv så ska man sen öka på på bandet.....ehh blir fel, det tar tid. Sen kommer det upp info hela tiden om kaloriåtgång slash onödig information......och allra helst när man närmar sig slutet på 400:ingen. Gahhh....blir vallen nästa gång. Punkt.
Intervaller: 6
Km: 6
Tid: 45min

(La till 25min rodd efter löppasset, mest för att jag var sur på löpbandet)

Tisdag
Ahhhh favoritpass!! Spinning!!
Men en tanke....
Jag tycker det är jätte kul när "TheBigLadysThatCantSeeTheirToes" rasslar in. Det gör mig glad att dom tar tag i sitt liv och hoppar in på en spinningklass. Jag är som vanligt inne i mig själv och tar i så jag nästan ramlar av cykeln. Efter passet är det en sjö under mig och det droppar konstant från mitt högröda ansikte. Jag vrider då på huvudet åt höger och spanar in the little lady bredvid mig.....Ehhh.....inte EN enda droppe svett!?!?! Ser ut precis som när hon kom, mascaran och kajalen fortfarande på plats och hon luktar hallontårta?!? Vad hände?? Vad har jag missat?
Hennes kommentar till vänninan "Åh vilket bra pass, det här gjorde vi bra!"
Moahahaha...in my ass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar