11 november 2010

Spinning och Shape

Ny fas...igen!
Nu har jag som mål att gå ner 5 kg innan årsskiftet. För mig betyder det ingen alkohol (eller nja, ett glas vin kan man ju ta), bättre mat och mer konditionsträning. Även se till att träningen blir mer regelbunden än tidigare, dvs inga viloperioder på 2 veckor.

I tisdags körde jag spinning. Jag verkligen älskar dom passen. Bra musik och jag tar alltid i så jag mår illa, asbra! I går vart det shape, ny instruktör och nytt pass.....fuck ass.....det var nästan så att det var jobbigare än spinning passet. Lite synd att jag inte kan göra alla övningar. Utfall med tokfoten går ju inge bra samt att balansen inte är på topp eftersom jag inte kan stödja ordentligt med den foten. Men men, lite fantasti så löser man det med.....

Struntade i backintervallerna i går! Isigt och kallt och kroppen ganska trött. Observera hur duktig jag är att lyssna på min kropp!!!

Idag kommer träningsvärken, jag känner det på mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar