14 mars 2009

14 Mars - Spinning / Core

Ääääntligen......90 min spinning med Michel. Asså hela han utstrålar energi och man bli sååå taggad.
Var inte riktigt säker på hur det skulle gå idag, träningsverk i dom flesta muskler jag har, men klart värt att testa!

Idag tog han med oss ut på en tur i skogen, alltså MTB. Jag verkligen visualliserade banan framför mig och fick förbaskat bra tramp. Vill verkligen ut i skogen nu!! Fan för snön!
Men bra pass i alla fall, mycket intervaller och bra med styrka......stackars låren.

Efter det var det som vanligt corepass, nytt pass för mig och det var verkligen super duper bra. Tänk att man kan svettas så mycket av att bara ligga och lyfta på rumpan, bra grejjer!

//M

Ps. Och jag hejjar nog på Ugglas, hon är ju cool och har sin egen stil...så det så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar