17 mars 2009

17 Mars - Löpning

Fortfarande lite stumma ben så inga tjolahoppsansteg idag, Däremot mer löpning.
Målet idag var 10k och det blev det, kanske inte som jag tänkt men det blev 10k.

Började lite aggresivt idag, kändes ganska bra ända fram till 5k. Då började det bli lite stelt och jag fick hoppa av och stretcha lite.
Andra rundan blev lite roligare. En av instruktörerna skulle öva in ett danspass eller nåt och jag stod perfekt på bandet för att se hennes övningar. Den flickan kunde konsten att vicka på rumpan och det var riktigt upplyftande att se :-) dom kan lite skit dom där flickorna!

Avslutade löpningen med lite intervaller, 4x1 min med 1 min vila. Kändes bra att få dra på ordentligt.

Det blidde som sagt 10k och tiden blev ca 1:03 eller nåt. Jag är nöjd och kroppen med!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar