18 mars 2009

18 Mars - TRÄNING

Orkar inte skriva två inlägg....eller tre, får bli ett.
Idag har dagen varigt lång. Åkte hemmifrån 7.30 och kom hem 22:15, nu är jag i alla fall i säker förvar i soffan trött och mätt.

Första passet idag var ett muskelpass. Jag tycker verkligen dom passen är suveräna. Man får upp pulsen, jobbar med dom stora muskelgrupperna och tränar även balans. Jätteskoj idag och jag fläskade på lite mer vikter, det kommer nog kännas i morgon :-)

Efter det lite mat i bilen och sen simhallen. Idag har det simmats det kan jag lova. Först crawlkursen och sen träningsgruppen efter det. Idag fick vi börja med att visa vad vi kan för den andra gruppen, gissa om man tar i då?? Var helt matt efter uppvärningen....herre gud.
Fokus var idag var att få kroppen i så rät linge som möjligt, även att simma "smalt". Funkade bra och vi fick jättemycket beröm.....tjohooo!

Efter det var det träningsgruppen. Fokus på syreupptagning och distans. Behöver jag tillägga att det var jobbigt?? Första gången faktiskt som jag simmade 9-takt (anding var 9:e tag) och det funkade!!
Vi fick ett program på 1k och det var mycket fart i det. Kommer att lägga upp dom programen som vi fått lite senare....

Men fler såna här dagar till folket, det kan bara vara bra!!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar