27 mars 2009

26 Mars - Yoga + Intervaller + PT Cirkel

Nytt och fräsht in på schemat. Dax att prova Yoga. Det ska tydligen vara jättebra och hejj och hå. Jag tycker det var svårt, speciellt när man är vig som ett kylskåp...hm. 
Sen har jag ett problem, jag reggar allt som träning när man blir svettig och måste byta om. Blev inte det nu....så kanske är det inte träning? 
Jajja det kanske blir bättre nästa gång.

Efter Yogan var man inte jätte pigg. I med lite energi och sen intervall träning.
Benen var väldigt trötta idag så det blev inte lika många intervaller som vanligt. 
8x1min blev det. Kände att jag inte fick upp pulsen men däremot kom syran.....då var det ingen ide att fortsätta.

Men lite PT Cirkel på det kan aldrig vara fel. Här var det spridda skurar av övningar och vi körde varje övning 3 gånger. Jobbigt, jobbigt och jobbigt.

Nu blir det lite vila på det här, eller i alla fall idag Fredag. Imorgon kastar jag mig ut i backen på min bräda :-)

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar