26 mars 2009

25 Mars - Muskelpass + Core + Simning

Ja varför inte fräsa av allt på en gång när man ändå kan?

Började med ett muskelpass idag. Ny instruktör, nya övningar och ny träningsverk. Här tränade vi rumpa sörrö! Och lite mer....hehe. Kan iof behövas.
Låg sedan kvar på mattan och inväntade den kommande coreklassen. Som vanligt bra tryck på den med. Vart lite trött här och gäspade lite men det funkade bra ändå.

En liten matpasus och vila fram till simningen. Sen var det bara att köra loss. Jag hade tänkt att jag skulle ta lite tider i dag, bla på 200m och 400m, men jag glömde helt bort det när gruppen började samlas....disträ?

Idag hade han inte mycket att säga lilla tränaren. Han tyckte verkligen det såg bra ut och fick kämpade tappert på som vanligt. Jag lyckades i alla fall komma tillbaka till min 3-takt som varit en 4-takt ett tag. Kändes mycket bättre så!

Så här blev kvällen:
Muskelpass 55 min
Core 30 min
Simning 1.30t

//M

1 kommentar:

  1. Hej.
    Grymma mål för 2009. Imponerad. Själv har jag ganska nyligen kommit igång och siktar på att köra mitt första triathlon i sommar. Motionsklass för mig. Har du bra tips på var jag hittar bra och billig utr så som våtdräkt, cykel mm.
    Lycka till med dina mål.
    //Magnus =)

    SvaraRadera