20 augusti 2010

20 Aug - MTB

Jaaa, gissa vad jag gjort?? Jag har kört MTB, otippat va?
Idag gav jag mig i väg till MTB slingan i Stockby, 4 km uppvärmning och sen iväg.
Ehhh....ringrostig?? Man kan kalla mig jävla fegis. Galet att man bara kan bli så rädd.....bara sådär.

Jag fegade i uppförsbackarna vilket gjorde att jag kom helt fel och därav vurpade. Jag fegade till och med nedför och gjorde några ofrivilliga turer i skogen. Tyvärr inga vurpor med blod eller så, det hade varit lite coolare.

Dock är det galet bra intervall träning och för hela kroppen eftersom jag spände mig så. Den här rundan är på 5 km alltså inte så lång, däremot är det mycket backar......vi snackar Lidingö va.
Nästa gång, eller kanske gången efter det ska jag ta tid på ett varv så jag har nåt att utgå ifrån.

Tid: 1:03:31
Km: 12,5
MaxP: 95%
MedelP: 84%
Kalorier: 874
Känsla: Ja vad ska man säga.....rädd? Jobbigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar