19 augusti 2010

Cykel tankar....IGEN

Ja en del köper cykel och säljer cykel....ganska ofta. Jag är tydligen en av dom.
Jag gjorde ett val i våras att sälja en av mina cyklar. Jag sålde min Scott cx comp och behöll min MTB. Bra val just då.

Men nu har jag snöat in mig på att göra klassikern igen och förbättra tiderna. Funkar ju faktiskt inte att köra Vätternrundan på en MTB så en racer är på ingång.

Jag var jättenöjd med min cx cykel och det funkade alleles ypperligt att köra vättern med den, dock däckade jag om den :-). Men nu ska det bli en racer....en riktig. Dock ska den inte kosta arsle eftersom jag fortfarande kommer att köra MTB och jag har inte så stora krav.

Sitter och funderar på en Scott speedster S20 tror den kan passa mig bra.






















Nån som har erfarenhet av den???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar