25 augusti 2010

Piller och cykel?

Idag var jag hos läkaren igen med min trasiga fot som ingen vet vad det är för fel på.
Fick nya tabletter som jag ska äta i två veckor för att utesluta att det är en inflammation. Lämnade en massa blodprov oxå för att se så at det inte är någon typ av ledsjukdom eller nåt. En remiss är även att invänta till en ortoped.

Efter läkarbesöker kände jag mig lite ledsen (hatar nålar) så jag bestämde mig för att porra lite i en cykelaffär. Åkte till cykloteket för att testa lite olika storlekar på cyklar och pilla lite :-). Men fan!! Det visade sig att REAN börjar i kväll....inte med i mina ekonomiska planer.

Men men, 19.30 kommer jag i alla fall vara på plats, sen får vi se om jag kommer hem med eller utan cykel!

Spännande va???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar