26 augusti 2010

26 Aug - Räääääser

Ja i bland kan det bli lite knas. Som i går när jag köpte cykeln.
Jag var så fokuserad på att får tag på den enda som fanns i min storlek och var sååå nöjd å glad att jag bara betalade och gick :-)

Kom hem och började planera för dagensrunda, tänkte jag skulle kolla växlarna och lite så. Kom då på att jag inte köpt några pedaler....eller cykeldator....eller nåt! Snopet!
Jaja, det var bara att rassla iväg och köpa pedaler, glömde dock cykeldator.....ehh ja jag är blond!

Så idag vart det GPS som fick styra. Har haft lite problem med den tidigare att den tappat kontakten med klockan, MEN idag funkade den perfa!! Coolt!
Körde i väg och tänkte att det skulle bli en lite lugnare runda.....hehe....det går ju inte. Det vart i stället "SmakaBlod" träning. Det går inte att ta det lugnt!!
Tyckte i alla fall att rundan Torsvik-Elfvik fick räcka...och det gjorde det :-)

Tid: 59 min
Km: 19,5
MaxP: 97%
MedelP: 83%
Känsla: Lycka men galet jobbigt!

Körde även en halvtimmes styrka hemma efteråt, så nu inväntar jag den kommande träningsvärken :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar