10 augusti 2010

The freak is back!

Ja vad ska man säga, partyprinsessan har haft mig i ett hårt grepp under våren och sommaren! Dax att säga upp bekantskapen med den lilla ladyn och i stället göra plats åt träningsfreaket!

Nu är det ju så att jag fortfarande har problem med min fot....men just nu så struntar jag i det. Jag gör så mycket jag kan och kan jag inte så gör jag det ändå. Ja jo, jag ska till läkaren och kolla foten.....sen.

Så vad är målet nu då??
Till en början se till att träna kontenuerligt, få i gång flåset och se om det finns några muskler kvar.
Om foten håller så kommer jag satsa en stor del på löpning. I övrigt blir det MTB, simning och styrka i olika former. Kanske till och med tar upp NMT om det fungerar med arbetstiderna.

Nu är i alla fall skorna putsade och klockan laddad....nu är det väl bara att köra??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar