11 augusti 2010

Ingen löpning här inte

Det är bra med mål. Ännu bättre om man kan genomföra dom.
Planeringen var att dra i gång med löpträningen nu på morgonen. Mmm bra tanke, jättebra, faktiskt!

Jag var uppe med tuppen, kläderna låg redan framme så det var bara att slänga på sig dom.
Som vanligt när man är uppe så tididgt så fungerar man inte som normalt. Jag fick därför för mig att "prov springa" lite i lägenheten. Å det verkar ju normalt....
Jaja, det som hände var att det sa "KNEPP" i min fot...jag frös mitt i en rörelse, funderade 10 min på vad som hänt. Slängde av mig kläderna och hoppade ner i sängen igen.

Kan erkänna så här i efterhand att jag kanske inte riktigt trode foten skulle hålla, mer hoppades på det, blundade för att den faktiskt är trasig.
Nu ska jag i alla fall boka in en läkartid! Bättre sent än aldrig.

Så nu får cykeln bli min bästa vän....igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar