10 oktober 2011

En bra och en dålig dag!

Idag var jag med min syster hos veterinären och avlivade deras hund! Sjukt jobbigt och sorligt! Fick mig en ordentlig tankeställare när jag kom hem och bara var vrål deppig!
Det har gått så sjukt mycket energi på saker och ting som jag inte kan påverka den senaste tiden! Men det jag faktiskt kan påverka är mitt liv och välmående!
Funderade lite på vad det är som jag mår bra av.....ja varför inte löpning?
Slängde på mig kläderna och drog i väg. Fantastiskt att känna pigga ben och en grym energi, ville bara öka hela tiden och det gjorde jag!
Fast jag bara sprungit en gång på ca ett halvår så sprang jag i 6 tempo.....för mig är det helt outstanding!!!
Det bara bubblar i kroppen och jag är såååå taggad att köra hårt nu!

Imorgon blir det morgonsimning, målet är 1 km!
Wish me luck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar