31 oktober 2011

Nä men lite löpning då!

Inte mycket träna i helgen, ingen MTB.....faktiskt ingenting.
Fick för mig att jag var 19 år och körde en karatefylla i Lördags, var helt krajjad i Söndags....och lite idag!

Men men, bara påt igen. Löpning på bandet. Det är faktiskt inte så kul men det är bra mental träning, det här med att stå ut och bygga pannben.
Hade tänkt att springa lång, gick jättebra och pulsen höll sig stadig! Sen kom en kollega förbi och snackade, sänkte farten lite sen ökade jag igen.
Sen mitt i allt fick jag panik när jag kollade klockan, fan redan 18 och jag som hade en tid att passa! Mmm gissa om jag glömt att ställa om pulsklockan?
Fan va sur jag blev när jag kom hem :-(

Jaja, 7 km med bra puls, det är inte så illa det heller :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar