12 oktober 2011

Jag vet! Vi dödar musklerna!

Åh det gjorde jag, en efter en, så dog dom! Har en helt galen, hysterisk och skitbra PT!
Hans filosofi går ut på typ "varför ta det lugnt när man kan tokköra?". Det är iof min med men ändå!

Vi började med mage....planka på boll (döööö), konstiga situps och sidoplankan med hantlar. Låter ju inte så farligt om det inte var så att allt skulle köra i 3 set. Hmm
Sen körde vi ben, fastän jag inte tycker jag behäver det, alltid trött i benen. Det var en konstig maskin och utfall där han kopplade fast mig och drog mig åt sidan, fan skitsvårt....OCH jobbigt.
Sen avslutade vi hela kalaset med 20 min boxning! Ahhh i love! Så jävla jävla jobbigt, han triggade mig och slog på mig, det var armhävningar så fort jag släppte garden och jag fick skutta runt som en galning!
Det resulterade i att jag blev arg och faktiskt slog honom.....i magen. Han var inte riktigt beredd på det och tappade nog andan....ooops!

Ja man ska vara varlig med flickan Hamberg, det tror jag han har lärt sig nu ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar