11 oktober 2011

Morgonsim!

Började dagen med att vakna 10 minuter INNAN klockan ringde, det har inte hänt sen kriget!
Tog sen en promenad till simhallen, bara den på 2,5 km gjorde att man vaknade ganska bra!

Lite så där småpirrig slängde jag mig i vattnet och började med en kallsup..hehe...det var ett tag sen jag simmade, typ Vansbro 2009.

Kämpade på med fokus på andning och teknik. Blandade hejvilt med bröstsim och crawl. Tappade räkningen på antal längder men borde hamnat någonstans på 50, så ungefär 1,3 km!

Det fanns även två andra tjejjer att spana in, asså deras teknik då ;-)! Dom pratade även om att vi som är snabba (jaaa, dom räknade in mig där :-)) skulle få en egen bana på morgonen! Kan ju bli hur bra som helst!

Nu har jag ätit frukost och känner att jag har energi som ett helt elbolag! Fan vad simining är bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar