27 oktober 2011

Stryke träning

Sista passet med PT:n på ett tag. Vet inte om jag kommer att fortsätta med PT eller om jag ska köra själv?
Vi började med rodd i går...jaga fiskar! Hur kul som helst, visste inte att det fanns ett sånt program! Jobbigt och bra som uppvärming!
Sen var det dax att döda magen igen, ett set på 3 med plankan på boll, köttbullen och sido plankan. Rackarns var det brände i magen och träningsvärken är grym idag!
Det är nu jag börjar fundera på om min PT har lite hål i huvudet! Jag har sagt att jag INTE vill träna ben men det kanske är lite för mycket information för honom :-), jag fick köra jägarstol på mjuk balansbräda med hopp!! Om det inte är benträning så vet jag inte!!

Avslutade med axlar, rygg och sen boxning! Riktigt kul med boxningen eftersom han är riktigt bra, jag fick helt enkelt slå skiten ur mig och hoppa runt som en galning! I like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar