01 april 2009

1 April - Muskelpass och Simning

Kroppen sa 2 dagar vila, okey sa jag.
Det måste ha varit all luft i Sälen som sög musten ur mig, eller så var det nåt annat, svårt att veta.

Bästa muskelpasset stod på schemat idag. Jag blir fantastiskt lycklig av det. Det är en sån bra kombination av styrka, balans och styrka :-)
Medelpuls: 132
Maxpuls: 170
Kalorier: 523
Känsla: Suverän, kände mig stark

Sen iväg till sedvanliga simträningen. Idag hade han minsann inte mycket att säga mer än att vi var jättebra. Det resulterade i mycket styrkeövningar och mycket armar. Känns att det verkligen har släppt nu. Vi blev även filmade idag så snart kanske ni kan få se en riktig action film här :-)
Tid: 90 min
Medelpuls: 108
Maxpuls: 148
Kalorier: 430
Känsla: Släng dig i väggen Tessan

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar