28 april 2009

27 April - Återhämtningsjogg

Man kan lätt säga att man fick träningsvärk av helgen. Jag gjorde mitt bästa under Söndagen för att "träna" bort den med att vaxa (med STORA maskinen), slipa och bottenmåla båten. Men det funkade inte.

Men lite löpning kanske funkar? Jag tog faktiskt bilen ner till Stockby och körde 5:an.
Första 3km kändes som ett skämt. Gick inte att få fart på varken benen eller pulsen. Efter 3km gick det dock lite lättare och jag kunde öka på farten. En lååång stretch efter det men jag struntade i styrkan :-)

Sträcka: 5,2 km
Tid: 32 min
Maxpuls: 184
Medpuls: 163
Kal: 437

Jag får nöja med mig det så länge!!

//M

2 kommentarer:

  1. Skönt med återgå-till-normalt-liv-jogg.. ;) Får jag norpa dina budord föresten? Pretty please with sugar on top!!

    SvaraRadera
  2. Men absolut, det går så bra så!! :-)

    SvaraRadera