11 april 2009

11 April - Morgonjogg och Cykling

Måste ge mig själv cred för att jag lyckas få till allt på en och samma dag.
Började morgonen med en morgonjogg i 45 min. Hade lite känningar i benen från i går men energin fanns garanterat där. Rundan i dag blev lite längre 6.6km.
Kom hem och käkade frukost, pumpade cykeln och bytte om.
Iväg på en cykeltur på Lidingö. Målet var 2 timmar och jag körde lite ramdom på ön.
Nu strulade min GPS så enligt den cyklade jag inte långt :-(, men jag fick känningar i rumpen i alla fall :-)
Lite segt kändes det, men jag hoppas att jag kommer i gång ordentligt snart.

När jag kom hem fick jag rassla ner och köpa en cykeldator så jag kan ha bättre koll. Köpte även nya slangar till MTB som snart ska få sin premiär.

Sen i väg på påskmiddag och efter det shopping....!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar