28 april 2009

28 April - Cykling + Löpning

Min lilla hoj och jag, vi har det jättebra! Vi samspelta och tycker väldans mycket om varandra!
Idag tog vi en tur på Lidingö, första rundan ner till Käppala gick bra men det var efter det som det sket sig. Jag körde vilse typ fjortån gånger! Hade inte en aning om vart jag befann mig men det var väldans bra vägar. (ska kolla på en karta och kanske till och med ha med mig en nästa gång). Nu hade ju GPSen krashat som vanligt så jag kan inte kolla där :-(
Det är bara att konstatera att den här ön är stor och man kör lätt vilse!
Tid: 01:36
Km: 30km
Tempo: 3.15 km/min
Maxpuls: 182
Medpuls: 150
Känsla: SUVERÄN

Efter den turen var det dax för dom snabba skorna. Väldans vilken skillnad det var om man jämför med gårdagen. Passade även på att byta batteri i GPS och tänk.....den fungerar!!
Nu hade jag lite mer tempo och energin fanns! Studsade i väg och försökte ta så små steg som möjligt (tävlingen)! Efter halva kom jag dock på att jag hade telefonmöte och vände hemmåt med lite högre fart. Asså det här var najs!!
Tid: 31 min
Km: 5,1k
Tempo: 6.05 min/km
Maxpuls: 183
Medpuls: 168
Känsla: Vill meeeeer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar