12 februari 2009

12 Feb - Intervaller

Tydligen tyckte inte Jessica att det var så jobbigt i går på NMT passet....mesigt fick man höra :-), vet inte riktigt vad jag har att säga om det.....!

Idag skulle vi i alla fall köra intervaller hade flickan bestämt, 12 st 70x20....hmm sa låren!
Men det var bara att sätta igång. Faktiskt så gick det bättre än förväntat men det var jobbigt!
Nu har man i alla fall en bra baseline att jämföra pulsen med, alla intervaller dokumenterades!

Efter det, rodd så klart. I stället för att maxa i 10 min som vi brukar så körde vi 4x1 min. Då tar man ju i så man ramlar av, och det var precis vad jag gjorde :-), efter första dragen satt jag inte längre på den lilla sitsen utan bakom den....lite jobbigare då....så prova inte det!

Nu fick det räcka med kondition, avslutningsvis så körde vi chins och dipp.....eller som jag brukar kalla det....döda armarna! Grejjade nog lite fler idag än vad jag brukar....kändes så i alla fall.

Nu lite vila på jobbet innan Cirkelpasset i kväll....Tjohooo vad jag är en lycklig skit!

//M

1 kommentar:

  1. Hej

    Hittade en länk till dig på Farliga Nilssons Värld, och nu undrar vi om du skulle vilja att vi länkar till din sida från www.cykelbloggar.blogspot.com?

    Vore kul om du skulle vilja vara med.

    Mvh
    Admin / Cykelbloggar

    SvaraRadera