15 februari 2009

14 Feb - Löpning / Rodd / Spinning / Core

Jag så det kan gå. Karin är sjuk och där med inge Mora och Halvvasan. Det var bara att ge sig av till gymmet.
Uthållighet, det var tanken som bubblade upp, det är ju snart dax för mina 9 mil.
Började ställa mig på löpbandet, kändes bra och jag ville öka, men jag höll mig kvar och ökade i stället sista kilometern. Fantastiskt att det kändes då bra, 5 km och pulsen var stadig...såå nöjd.

Nästa "gren" blev rodd, skulle inte hinna med 5 km till på bandet innan spinningen, så 10 min rodd med fokus på tekniken. Oooj vilken skillnad, kom längre än när jag bara dra på.....faktiskt hela 100 m.....nu får Jessica se upp!

Sen var det dax för 90 min spinning med Michel, han är lite galen han men guuud vilka bra pass. Även om man är trött så går det inte att ta det lugnt!! Var otroligt medveten om mina lår, men ändå kändes det så bra! Avslutningen var 30 min core.....kändes som en bra avslutning på en bra träningsdag! Nu var det bara att mula mat och det fick jag :-)

Kan man ha en bättre alla hjärtans dag?!?!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar