19 juli 2009

16 Juli - Jogg - Rodd - Simning

Jag hade tagit med min Garmin FR 405 (som jag ska sälja) till landet för att testa den en sista gång. Gav mig i väg på en morgonrunda i den gassande solen. Det gick inte alls. Jag var tydligen slut i benen för det spelade ingen roll hur mycket jag kämpade, det gick inte att få fart på dom.

Jag testade även en ny runda, men det var bara återvändsgränder hela tiden, till slut tröttnade jag och längtade till ett dopp i sjön i stället.
Det var 4 km och ca 25 min, båda mina klockor strulade så jag vet inte säkert.

Lite senare på dagen var det dax för rodd, alltså riktig rodd. Jag fick med mig Fia i bådet och rodde över till andra sidan, tog ett dopp och rodde sen tillbaka. Totalt 1,2 km och 20 min (Ja jag hade GPSen med :-))

Avslutade med att simma lite, 4x150 m crawl och 4x150m bröstsim, tog även det ca 20 min.

Hyffsad dag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar