08 juli 2009

8 Juli - Löpning och Cykling

Im alive.
Det har varit så mycket annat som ska fixas så det har varken funnits tid eller energi för att träna. Idag däremot kom energin och lusten!

Jag satte på mig löparskorna och kastade ner cykelskorna i ryggan. Gav mig i väg i ganska hyggligt tempo och vart rejält förvånad att jag orkade!!! Sprang 2,1 km böt sen skor och cyklade hem på cykel nr 1. Väl hemma på med löparskorna och samma tur igen. Cyklade sen hem cykel nr 2.
Totalt blev det inte så långa sträckor. Löpning 4.2 km och Cykling 6 km. Men det är en början och jag är lycklig!!
Kändes faktiskt så pass bra så jag överväger att hänga på Mia och köra Musköloppet på Lördag. Man kan ju alltid se det som ett träningpass!

//M

Måste faktiskt lägga till att jag kört statiskmage hyffsat ofta nu när jag inte tränar...så det så!

1 kommentar:

  1. Was ist Muskö?

    Bra jobbat med intervallerna där, för det kan de väl kallas.. :)

    //Lotta

    SvaraRadera