26 juli 2009

Löpning och cykling

Jag har inte bara latat mig under veckan på landet. Fast man skulle kunna tro det.
I Torsdags tog jag en tur på cykeln. Först cyklade jag ut mot Bruket och tillbaka, fortsatte sen åt andra hållet ut mot Kanada och tillbaka. Det var nästan hela Muskö det. Fina vägar och hyffsat kuperat.
Tid: 1,05
Km: 28

Fredagen höll på att bli en extra vilodag men i sista stund så kom jag iväg. Jag cyklade runt och försökte hitta en sträcka på 400m som skulle vara flack men jag fick nöja mig med en på 200m i stället.
Uppvärmining 800 m sen 10x200m intervaller, avlsutade med 800m nerjogg. Det var inte så flackt som jag trode utan lutade väldans mycket åt ena hållet. Jobbigt och varmt var det!

Övrigt träning: Lyfta barn, hoppa studsmatta, simma, kasta barn i luften....mm

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar