10 augusti 2009

10 Aug - MTB

Mer lekpass än träningspass idag. Var ganska trött idag och hade lika gärna kunnat vila MEN jag hade ju köpt en ny styrstam! Det ni!
Bytte ut den standard 90mm som satt på till en PRO LT 60mm, man kan säga att det blev en helt ny cykel av det :-)

Var ju tvungen att testa lite. Körde i väg och tog den lite mer tekniska banan på Lidingö. Tog det ganska lugnt och körde lite fram och tillbaka på vissa stigar. Fan så mycket roligare att köra idag än sist när det regnade. Jag vurpade inte en ända gång!!

När jag var klar hade jag lite mer i benen så jag körde en extra sväng på Lidingöloppet, mest för att få upp farten och få köra snabbt och tokigt! Skrämde slag på massor med människor idag, sånt är alltid kul!

KM: 20
Tid: 1.20

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar