21 augusti 2009

21 Aug - Löpning

Det kändes om evegeheter sen man sist rörde på benen, men det var det ju inte så klart.
Jag såg jätte mycket framemot att träffa alla Linneaner igen och ta i så mycket att jag nästan svimmar.

Tröskelpass blev det idag! Jag var inställd på kortbacke men det ändrades. Fan.
Så iväg en liten uppvärmning ner till tanto och vanliga stället, se var det tokfart runt Söder (10 km).

Det kändes ok i början och jag bestämde mig för att verkligen ta i. Sen försvann energin, jag fick ont i fötterna och utsida lår och tankarna försvann nån annan stans. Då är det inte så lätt att springa snabbt.
Jag förskte dock peppa mig själv och köra på, tänkte att det är det här som ger resultat. Det är träning nu! Passade på att njuta av den fina kvällen och av allt liv och rörelse runt om. Vackert!

Km: 12 kanske?
Tid: 1.12

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar