27 augusti 2009

26-27 Augusti

Har varigt lite bissy rå.
Blir inte som man tänkt sig liksom, men jag börjar vänja mig nu!

Var i alla fall nere i går och körde core och boxercise på SATS.
Började ju så sådär på core passet, hajjade fan inte vad hon gjorde där framme så jag fick inprovisera lite. Kollade runt lite och alla gjorde olika grejjer, då är det inte lätt. Jaja nån träning fick man väl i alla fall.
Efter det var det dax att bli av med agressionerna. Vet inte om jag har några men det var skönt att få slå och sparkas lite, det är ju inte var dag man gör det :-). Garanterat bra träning i alla fall!

Rasslade sedan hem för att hitta min lägenhet "blöt" alltså verkligen "skitblöt".
Läckage va, rann som ett jävla vattenfall rakt ner i min garderob och i badrummet. Kändes ganska omysigt och jävligt tröttsamt.

Har i alla fall hunnit med ett syreupptagningstest på GIH, gick ju sådär eftersom jag fick mjölksyra efter typ 5 min. Jag fick springa på ett löpband med en sån andningsgrej och varje minut ökades hastigheten. Även lutningen ökade. Intressanta grejjer det där. Får hoppas att det går bättre på huvudtesterna som är om två veckor. Kanske har återfått min energi då?

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar