12 augusti 2009

12 Aug - MTB + Löpning

Rackarns vilka sega ben man hade idag! Men det har ju inte hindrat mig tidigare :-)


Mötte upp Erik vid vallen och vi rullade vidare mot.....otippat....Södergarn!

Vi bestämde att vi skulle ta en lugn runda på tävlingslingan idag och det fanns tydligen inget annat val för mig. Benen total strejkade och blev sura redan efter första backen. Tog inte tid den här gången och det var nog bra. Nu känns det i alla fall som jag kan banan och vet på ett ungefär hur jag ska lägga upp loppet....lugnt...hehehe!


Vi rasslade ner till kursgården låste fast cyklarna och bytte skor ( fast inte med varandra). Vi skulle springa den 5 km runda som avlutar tävlingen. Början gick bra tills vi kom till skogen. Då kände jag mig som en blandning av skogmulle och en orienterare med karta i handen. Med andra ord lite konstig!
På andra sidan sen blev det lite svårare att hitta rätt stig. Vi sprang/gick nog mest i skogen och letade. Till slut hittade vi både stigen in och stigen ut i skogen, det är ju bra att dom finns i alla fall.
Sen var vi ganska nöjda, dax att bege sig hem!

Km: 25 (löpning 5?)
Tid: 1.51

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar