08 augusti 2009

8 Aug - MTB

Fantastiska Lidingö! Det är så förbannat vacker här, havet, skogen och ALLT!
Idag har jag legat och slöat vid havet hela dagen, svalkade lite i alla fall när man tog ett dopp :-)

Sen blidde jag lite rastlös så jag åkte hem och käkade lite och böt om. Tog MTB och åkte tillbaka till Södergarn och körde sedan ett varv på tävlingslingan som ska köras nästa Söndag. Körde den på ca 29 minuter och hittade rätt vägar den här gången.
När jag kom tillbaka till Södergarn cyklade jag runt lite och kollade in stället. Då hittade jag en liten mysig brygga med sandstand med höga klippor på ena sidan. Solen stog ganska lågt coh det var så vackert så jag fick ont i ögonen.
Jag var bara tvungen att ta ett dopp!

Efter det fick jag ny energi och bestämde mig för rundan en gång till, denna gång lite lugnare dock. Ja lite lugnare blev det, hela 3 minuter.
Hittade även några ställen där man kommer i väldans hög fart, där det ligger lite stenar som blir perfekta hopp! Så sjukt roligt!

Jag tror jag garvade hela vägen hem!

KM: 34
Tid: 1.54

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar